سئو سازي چيست؟ سئو سازي چيست؟ .

سئو سازي چيست؟

باصرفه سازي تارنما و با صرفه سازي محتوا

باصرفه سازي تارنما و با صرفه سازي محتوا

سئو محتوا از او‌لين و اصولي ترين مباحث بهينه سازي سايت است كه هر مديريت سايت بايستي داراي اطلاعات كافي نسبت به آن باشد . خواسته از سئو سايت محتوا , تعيين عنوان مناسب و نوشتن با صرفه مطالب تارنما است , به طوري كه بيشترين سكو را بتوان در موتورهاي جستجو كسب كند . بازاريابي محتوا تكنيك توليد محتواي با ارزش و پربازديد و اشتراك گذاري آن در اينترنت است و هدف آن جذب حداكثري ترافيك از سوي كاربران در جهت وب سايت است . اين عمل به وسيله ابزارهاي متمايز كه اينترنت به ما داده است مي‌تواند صورت بپذيرد . توليد محتوا فراوان با بهينه سازي سايت نيز درباره است به طوري كه بسياري از افراد و متخصصين , سئوي وب سايت را متساوي توليد محتوا ميدانند .

https://ismaeilsahab.ir/seo-content/

محتوا و جستجو با يكديگر گره خورده اند , به طوري كه اگر تمام تكنيك هاي باصرفه سازي وبسايت را رعايت كرده باشيد , البته وب سايت شما داراي محتواي به در به خوري نباشد , اقبال زيادي براي نمايش در صفحه ها جستجوي گوگل نخواهيد داشت . گوگل تنها به تارنما هايي اهميت مي‌دهد كه داراي محتواي با ارزش باشند .

 SEO_content

بازاريابي محتوا و مطلقا ساخت محتوا از رويكرد هاي بسياري قابل انجام است . شما با توجه به سليقه شخصي خود و شناخت كاربران , از هر روشي كه به كارگيري مي كنيد , خروجي آن بايستي داراي سه ويژگي باشد . جذاب بودن , درگير كننده بودن و كاربردي بودن سه ويژگي حياتي و داراي اهميت هر محتوايي است . در شرايطي‌كه كه محتواي وبسايت مرتبط با عنوان آن نباشد و يا در صورت مرتبط بودن دوچندان سطحي و به درد نخور باشد , موتور هاي جستجو سكو اي براي آن قائل نمي شوند . بازاريابي محتوا يك كدام از مطرح ترين تفاوت ها ميان برند هاي مختلف است .

روش هاي ساخت محتوا

 

روش هاي زيادي براي توليد محتوا وجود دارد همچنان كه خود محتوا نيز از تنوع زيادي شامل است . براي اين كه با بازاريابي محتوا بيشتر آشنا شويد و مضمون‌ آن را بهتر فهم و شعور فرماييد , پيرو به ارائه تعدادي مثال و روش براي ساخت محتوا مي‌پردازيم .

 

اينفوگرافيك : مراد از اينفوگرافيك , طرح هاي گرافيكي بلنديست كه مشتمل بر آمارها , نمودارها , گراف ها و ساير اطلاعات مي گردد . اينفوگرافيك مي توانند مضاعف موءثر باشند , بدين استدلال كه در صورت پسند كاربران مي توانند به واسطه اشتراك گذاري هاي دوچندان ساليان در اينترت بمانند و مورد استعمال قرار گيرند . طراحي يك اينفوگرافيك به خاطر اين‌كه به تحقيقات متعدد و نيروهاي انساني دارااست قادر است كمي پر هزينه باشد . البته اشتراك گذاري آن و معرفي ان به كاربران در راستاي بازاريابي شبكه‌هاي‌مردمي نياز به صرف زمان دارد .

وبلاگ : بلاگ تارنما يكي از مهمترين قسمت هاي ساخت محتوا قادر است باشدو با استفاده تكثير محتواي با ارزش در بازه زماني هاي زماني مشخص , مي توانيد در قضيه بازاريابي محتوا گام زياد بزرگي را برداريد

ويدئوها : با توجه به رشد روز افزون علاقه كاربران به ديدن محتواي ويدئويي , تهيه و تنظيم ويئو هاي آموزشي و معرفي محصولات از جمله گام هاي حاذق در جذب كاربران است . ساخت محتواي ويدئويي مي‌تواند كمي زمان بر و نياز به انرژي بالايي نيز داشته باشد . ويدئوي خود را مي‌توانيد هم در سايت خود و هم در وب سايت هاي اشتراك ويدئو مانند يوتيوب و آپارات تكثير دهيد . پرداخت پول به ازاي نمايش هاي ويديو كه از سرويس هاي يوتيوب مي‌باشد , تهيه كنندگان ويدئو را به اين كار فراوان علاقه مند كرده و بالطبع كاربران را نيز به ديدن اين ويدئو ها ترغيب كرده است .

 

مطالعات مي داني : به واسطه تحقيق و جستجو درباره يك مسئله يگانه مي‌توانيد دست به يك مطالعه ميداني در اين باره بزنيد و نتيحه تحليل ها و مطالعات خود را در قالب يه گزارش به كاربران ارائه دهيد . در پايان نيز ميتوانيد از طريق سود مورد نظر به ارائه يك سرويس يا جنس خود به كاربران بپردازيد .

چرا بازاريابي محتوا را گزينش كنيم؟

 

احتمال دارد مهمتر از ادراك و فهم و شعور بازاريابي محتوا , اطلاع از اهميت آن در كسب و كار است . در اين سمت به بررسي يك چرخه ميپردازيم كه در اين مورد ميتواند رخداد بيفتد .

بهينه سازي سايت محتوا

دورانديشي : با استفاده از محتوا مي توانيم كاربران نسبت به يك مورد با خبر سازيم .

https://ismaeilsahab.ir/cro/

تحقيق : موقعي كه كاربران احساس نياز به اطلاعات مينمايند دست به تحقيقات مي زنند . به عنوان مثال يك خريدار اتوموبيل پيشين از خريد به تحقيق درباره انواع ماشين و

يادگرفتن بهينه سازي وب سايت محتوا : 100 % عملي و كاربردي به همراه كليپ

سئو سايت محتوا موجود در سايت , يا ( از همان ابتدا ) توليد محتوا مبني بر اصول سئوي وب سايت يكي‌از كارهاي مهمي است كه مي بايست در سئو مورد توجه ويژه قرار بگيرد .

واژه كليدي; ستاره قطبي متخصصان بهينه سازي وب سايت

 

هنگامي قصد رفتن به مهاجرت داريد , اما نمدانيد مقصد كجاست , چطور متوجه درست رفتن يا اشتباه رفتن شيوه ميشويد؟!

 

براي سئوي محتوا , اول بايد واژه و كلمه با اهميت انتخاب كنيم .

 

درين بخش به توضيح بخش هاي مختلف و اصطلاحات متعدد مربوط به كلمات كليدي ميپردازيم تا ادامه دعوا را بهتر و عميق تر فهم و شعور فرمائيد و بتوانيد به كار گيري نماييد .

كلمه داراي اهميت يا Keyword چيست؟

 

كلمه و واژه اصلي همان عبارتي مي باشد كه قصد داريم وب سايت خود را براساس آن باصرفه سازي سايت كنيم .

 

براي مثال به طور كلي ما قصد داريم با كلمه داراي اهميت “ سئو سايت ” در گوگل سكو بگيريم .

عبارت داراي اهميت يا Key Phrase چيست؟

 

عبارت اصلي به عبارات اساسي يك سري سيلابسي گفته ميشود .

 

براي مثال ما در اين مقاله قصد داريم با عبارت “ سئو محتوا ” جايگاه بگيريم .

لانگ تيل كيورد ( Long Tail Keyword ) يا كلمه و واژه داراي اهميت دم دراز چيست؟

 

هنگامي تعداد سيلابس هاي عبارت حياتي از 3 تا بيشتر ميشود , آن كلمه و واژه حساس لانگ تيل كيورد به حساب مي آيد .

 

در چشم اول از نظر كساني كه پروژه سئو وب سايت انجام نداده اند , لانگ تيل كيورد ها خوب نيستند و عبارات مهم خيلي بهتر ميباشند .

 

چونكه قاعدتا واژه “ سئو وب سايت ” از “ فراگيري سئو سايت محتوا ” كمتر سرچ ميشود .

 

البته در همين مقاله ما روي لانگ تيل “ آموزش باصرفه سازي تارنما محتوا ” در كنار عبارت “ بهينه سازي سايت محتوا ” كار مي كنيم .

 

در اينجا ليستي از 3 مزيت استعمال از لانگ تيل كيوردها را بيان ميكنيم :

 

سريعتر ميتوانيد در‌اين عبارت ها مرتبه بگيريد و به صفحه يك گوگل برسيد

مردم وقتي دقيقا ميدانند دنبال چه چيزي ميباشند , لانگ تيل سرچ مي نمايند

LSI ( ال اس اي ) يا عبارت داراي اهميت هم خوانده يا مرتبط چيست؟

 

lsi مخفف latent semantic indexing به عبارت هاي داراي اهميت گفته ميشود كه از نظر معنايي به عبارت حساس ما نزديك ميباشند .

 

مثلا در همين مقاله كه تمركز حياتي عبارت “ سئو محتوا ” است , عبارت “ فراگيري باصرفه سازي سايت محتوا ” هم جزو lsi ها محسوب ميشود .

 

هميشه هم اينطور نيست كه به لانگ تيل كيورد هاي يك واژه اصلي lsi بگوييم .

 

فرض نماييد در اكنون سئو وب سايت يك كاغذ مي باشيد و مي‌خواهيد با كلمه “ ماتريكس ” رتبه بگيريد .

 

شما قرار است در آن برگه در زمينه‌ي “ فيلم ” ماتريكس حرف فرمائيد خير ماتريكس در رياضي…

 

در اينجا گوگل براي اينكه بفهمد منظور صفحه فيلم ماتريكس است خير ماتريكس در رياضيات از lsi ها ياري مي گيرد .

https://ismaeilsahab.ir/local-seo/

گوگل برگه را بررسي مي‌كند و هنگامي كه در آن صفحه عبارت هايي مانند فيلم , كارگردان , كيانو ريوز , نئو و … را ميبيند متوجه ميشود كه اين يك صفحه در زمينه‌ي فيلم ماتريكس است و با عبارت هاي داراي ربط به شما مرتبه ميدهد .

اكنون ما از lsi ها چطور به كارگيري كنيم؟

 

در صورتي قصد داريم با يك عبارت اساسي درجه بگيريم , بايستي از lsi هاي آن هم به صدق به كار گيري كنيم تا گوگل مراد صفحه مارا بهتر بفهمد و به ما در عبارت هاي با اهميت مشابهي كه حتي براي آن ها برنامه ريزي نكرده ايم هم جايگاه خير بدهد .

 




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۳:۲۰ توسط:سلطاني موضوع:

:: مطالب مشابه
[RelPostTitle] [RelPostTitle]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :